以下為官方說法:
Important Information:
At Weruva, we take all measures to ensure that our products promote the wellness of our pets. In a carefully monitored facitlity at the factory called "the cattery" nearly one-hundred rescued cats are fed our ingredients and examined daily. They are weighed before and after each meal, and a veterinarian checks on them twice a week. This process not only affirms that our products foster healthier lifestyles for cats, it assures the palatability and unparalleled taste of our formulas. 
 
Ingredients:
Mackerel Flakes, Rice, Calamari, Shrimp, Mussel, Water Sufficient For Processing, Vegetable Gums (Locust Bean, Guar, Carrageenan), Sunflower Seed Oil, Taurine, Complete Vitamins and Minerals 
 
Guaranteed Analysis %:
Moisture (max)  83 
Crude Protein (min)  12 
Ash (max)  2 
Crude Fat (min)  1.6 
Crude Fiber (max)  0.5 
Calcium (max)  0.25 
Phosphorus (max)  0.2 
Taurine (min)  0.05 
Magnesium (max)  0.01  

這是烏賊, 蝦子跟淡菜的海鮮口味
看起來比人吃的還好


罐頭上還很囂張的寫了警語
本產品可能導致你的貓, 從九條命增長為十條命
(不負責任翻譯)


這是打開來的樣子, 看不出來有哪些料


挖了一口用湯匙稍微壓扁, 我只看得出來紅色的蝦肉
不過肉都是一塊塊的, 感覺很高級
官網上的照片有看到圓圈圈的烏賊說
可惜帥哥今天不捧場, 被歐喵吃光了
所以應該是很好吃的罐頭, 歐喵嘴很刁的~~

講真的, 今天心情超差
歐力歐已經連續吐了一星期的黃水泥
餵他不配合就算了, 連早上吃的藥片
過了12小時還吐出來.......完整的@@

今天下午開了ciao的低脂妙鮮包, 一口都不吃
晚上同樣的貨色從冰箱拿出, 他勉強舔了幾口
我連秤都懶得秤他吃了多少

晚上打點滴也是扭來扭去, 本來20分鐘拖到30分鐘才KO
就不想再灌他吃飯, 連止吐藥我都還沒給
想說等我受不了要投降灌他飯的時候在磨碎加入
我再也不想看到吐出膠囊or藥片了, 大哭

剛剛石頭先睡, 我想說再試試看開這一個進口貨
結果也是一口都不吃
唉, 我真的是累到連家門都走不出去
想說去買買看雞肉來蒸給他吃都一直沒行動
最近睡不好又睡得少, 壓力超大
連喵醫生都叫我不要這樣@@
臭兒子~~你吃吃飯咩, 要不然也不要抗拒阿母餵你吃啊
倒地
arrow
arrow
    全站熱搜

    carol310 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()